Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hvoordan i alle dager klarer mannen deres å holde ut med noen av dere kjerringer her inne? Stakkars mann og barn. Herregud.. Må være ufattelig synd for de minste å vokse opp med ei sånn mor..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Du burde kanskje begrunne innlegget ditt litt...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Takk for omtanken, men her klarer vi oss brillefint:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Javel, hvem av oss er det du ikke liker da?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Herregud, tøser hele gjengen. Æsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå