Gå til innhold

Har deres barn sovnet veldig tidlig noengang?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke babyer altså.

Min er 3 1\2 år, og sovnet kl 16.45 i dag.. Vi vekket ham et par ganger og den siste gangen bare gråt ham og spurte om å få legge seg igjen. Ikke feber eller noe... Og da blir mor bekymret vettu.

 

Han stod opp litt over 06.00 i dag da, så skjønner han er sliten.. Men, han har ikke fått i seg noe mat siden vi kom hjem engang.. En skje lapskaus bare:-\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har nok bare skjedd når de har vært syke. Kanskje han brygger på noe?

 

Eller så kan det jo hende han bare var veldig sliten, og når man først har sovnet på ettermiddagen, så er det IKKE moro å bli vekket :)

Skrevet

Alle trenger litt ekstra søvn og blir tidlig trøtt innimellom.

Trenger ikke være noe i veien fordet og det beste er da bare å sove.

Skrevet

har skjedd noen få ganger uten at de har vært sjuke...noen ganger er man jo bare mer sliten enn andre. om han blir veldig sulten våkner han nok i natt og vil ha mat - det har skjedd her et par ganger og da har jeg bare smurt litt mat og plassert ungen foran tven med mat mens jeg lå og halvsov på sofaen....jeg var ikke helt klar for å være helt våken klokka tre om natta - men det tok ikke lange tiden før han ville tilbake i senga....

Skrevet

Den lille damen her er like gammel og hun har når hun er veldig sliten sovna på sofan i 5 tida om ettermiddagen. Ikke nødvendivis syk, men noen ganger er de rett og slett slitne. For å få i henne litt mat på et eller annet tidspunkt har vi faktisk latt henne stå opp i 22-23 tida og spise en skive for så å legge seg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...