Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har en samboer som flytter ut hver gang jeg ikke er enig i det han gjør... Han går rett i forsvar og tåler ingenting.. Jeg sitter her å ser på at han pakker kofferten og mange ting, som han pleier "hver gang" han flytter, og det verste er at jeg ler inni meg synes han er helt latterlig!! Hadde jeg ikke vært gravid, så hadde jeg ikke tatt han tilbake for å si det sånn... Vet ikke helt om det er vits i å gjøre det uansett, er jo ikke bra for barna (har en datter fra før, og venter en til) med sånn usikkerhet hjemme.... Noen andre som har det sånn at alle små fillekrangler vokser seg store og så skal det absolutt bli slutt hver gang? Skikkelig fjortis altså, men vi er over 30!!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Hadde dumpa en så ustabil og barnslig fyr
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Sett ned foten! Ikke la ham komme tilbake, i alle fall ikke uten at du har markert skikkelig at det ikke er ok å oppføre seg sånn. Si til ham at går han nå, får han ikke komme tilbake, og mén det!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Over 30? Fyren er tydeligvis for barnslig til å kunne stoles på med ansvar. Ærligt talt, får ikke viljen sin, så han pakker sekken og drar? For et par dager bare sikkert? Du fortjener en VOKSEN mann, både i alder, mentalitet, og ansvarsfullhet. Jeg hadde bedt en sånn om å flytte for alvor eller kutte ut trassalder-oppførslen sin!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Nei har det ikke slik og hadde ikke tatt noen tilbake om de oppførte seg slik.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Høres ut som en moren min var sammen med noen år. Kanskje det er sønnen hans du er sammen med? M.....
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 Familierådgivnig kanskje... Evt at han får terapi til å takle sine føleser og ikke stikker av hver gang ting blir litt vanskelig..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, ikke alt som går som planlagt kan man si.. Visste jo ikke at han var så ille før jeg ble gravid.. Datteren min har jeg fra et tidligere forhold..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 Da synes jeg at du skal la barna dine slippe å vokse opp med en barnslig karakter av en mann som stikker med halen mellom bena hver gang ting blir litt tøft. Hva slags rollemodell er han egentlig for barn?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 Vel - du kan jo gjerne drite ut "samboeren" din, men han gjør det jo fordi han kan - og fordi du tillater det.... Du har tydeligvis gitt etter og tatt ham tilbake endel ganger, og da har du ubevisst lært han opp til at dette bare er noe han kan fortsette med. Det har ingen konsekvens hos deg hva han gjør - du tilgir hele tiden. Greit nok at du er gravid, men hva slags rollemodell ønsker du å være for barna dine? Wake up and smell the coffee, sier jeg bare.... Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 La han flytte ut noen mer diskusjon. Den dagen han igjen står på døra og vil flytte inn igjen så spiller du kostbar å lar han stå ute i kulda i en uke eller to til... kanskje han våkner da. Gjør han ikke det så er ikke han noe å spare på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå