Gå til innhold

Herregud, så på puls.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig...?? Var en reportasje om to kvinner som måtte ha ALT perfekt mht jobb, hus, barn, venner, mat osv. Tenker med gru på mannen og barna i huset, mor må jo bli stresset av å være så perfekt? Sånn er det slett ikke her, litt mer avslappet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva? Er det ikke slik alle bim/dib-mødrene har det hjemme, mener du??? ;-))

Skrevet

kan man se dette på nettet?

Skrevet

Kanskje en liten mellomting mellom disse damene og den neste familien som gjenbruker alt, kjøper alt på loppemarked...

HI

Skrevet

Sendingen er ferdig står det. Blir det ikke lagt ut med engang?

Skrevet

jeg kjente jeg ble stressa bare jeg så på intervjuet med de to!så perfekte hvite hjem at de skulle ikke hatt barn, for det så ikke så veldig barnevennlig ut akkurat!og hun ene som innrømte at hun hentet seng i barnehagen og lo litt av det, for "ellers blir ikke jobben min spennende nok".men herregud da kvinne, hvor er prioriteringene dine??!!!! jobben din framfor barna?den synes jeg faktisk er forkastelig...hadde vært greit om far kunne hentet,men det var det ikke spørsmål om...

Skrevet

Den spiller på pc'n min ihvertfall, bare prøv igjen, episoden ligger ute nå.

Skrevet

Sjokoladen er bare til pynt, det er barna inneforstått med. Yaiks.

Skrevet

Hi hi. Nei takk til et slikt liv sier jeg. Kan ikke tro det blir mye annet enn pliktsex der i huset, de kan umulig klare å slappe av nok til å få orgasmer.. ;p

Skrevet

Lurer på om det var planlagt at alle var kledd i klær som passet med interiøret.

Skrevet

Jeg syns loppis-familien var helt herlig. Der så man følelsene ligge tjukt utenpå familien. De andre familiene har sikkert også mange følelser, men det eneste jeg så var en interiør-reportasje.

Skrevet

Enig med deg, Tale30 :) Loppisfamilien var skjønn (og dessuten forbilledlig med tanke på gjenbruk). Jeg skulle gjerne vokst opp slik!

Enig i de andre kommentarene dine også, gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...