Gå til innhold

normalt ang. utfloda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har mye utflod som er ganske tynn kvit/gul med slimslintrer og kvite prikker i.... ? normalt eller? andre som har d??????? kjenner mye tegn til modning. som murring/smerter ned mot skambene og "musa"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... lurer litt på d samme... de siste 4-5 dagene har jeg hatt mye utflod, med veldig gulaktig farge,,og i sted da jeg var på do hadde jeg orangeaktig merke i den hvite trusa mi....? har også vært uvell de siste dagene, skikkelig press nedover og litt rare følelser nede i musa..., uvell,liten matlyst og veldig trett.... jeg har termin 9.des.

skal til jordmor på torsdag og tenkte egentli å se ann litt frem til da...... når har du termin? kan ikke huske at jeg kjente noe til dette sist jeg gikk gravid (2,5 år siden) og da fikk jeg 5 dager før termin..

Skrevet

vi har termin samme dag, 9 des her også......

ganske ubehageli når e kjenne dem murringan/presse/stikkinga nedi der, som e kjenne kvar dag. e litt kvalm i d siste å litt halsbrann..dåli matlyst har e hatt hele tiden.

skal til jordmor om en uke så skal høre me ho også da men d e litt kjekt å høre om noen inne her vet noe......

må si ka jordmora di sie på dette!!!!!

har hatt følelsen på for tidlig fødsel eller at e kommer t å fø før termin..... hadde også føleslen på at hode va festa som e fikk konstantert på ul og at d e en gutt i magen min. så litt rart dette:/ kansje e d et tegn på modning, men syns jo d e litt tidlig....

Skrevet

høres ganske likt ut, kanskje d berre ska vær sånn deinna gangen :) e ha blitt syk i tillegg, ifluensa kom i natt så no føle e me på topp kain du tru... trur å e kjem t å fø før termin, men gjenstår å se kor mye...får vel sjokk vest e går over.. :) skal du ta vaksina? har bestemt meg for d nå, å kain ikke spekulere i d lengre for da ombestem e me berre igjen...

du ska få høre når e ha vært hos jordmor på torsdag =)

Skrevet

e har bestemt å ikke ta vaksina. redd for ka langtidsbivirkningene kan være......

du får ha go bedring:) e har heldivis ikke fått noen influensa enda. familien har hatt forbud mot å komme til oss når de har hatt den..... rart e ikke har vært syk i graviditeten e som hadde så dåli imunforsvar å va syk nesten kvar måned d siste halve åre før e vart gravid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...