Gå til innhold

Hva er dette? Litt smånervøs.. i uke 7 nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veksler mellom brun og rosa utflod...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt blod i utfloden din. Det trenger ikke bety at noe er galt, men kan også være starten på en spontanabort. Jeg ville tatt kontakt med lege i morgen, for å få en henvisning til ultralyd. Mest sannsynlig er alt ok. Men for å berolige deg selv, er det greit å se om alt er ok. Hadde selv flere blødninger med nr. 1, og har hatt 1 blødning med spiren i magen nå.

Skrevet

Ok, takk for svar, var jo det jeg fryktet at det kunne være. Trøsten er at jeg ikke kjenner noe vondter.. Ikke noe friskt blod, bare lyyyserosa eller brun utflod.

Opplevde jo ikke dette i forrige svangerskap..

Tror jeg må ta en telefon til legen i morgen ja.

Skrevet

Husk at det er veeldig vanlig med blødninger tidlig i svangerskapet.Som oftest er alt fint.

Skrevet

Det er nok helt normalt..kan faktisk ha mensblødninger fram til uke 13, årsaken kan være blodkar som har sprukket, nå vokser jo livmoren så det kan ha en forklaring :)

Skrevet

Jeg har hatt en SA og et friskt og fullgått svangerskap, og jeg blødde i begge. MEN, når jeg hadde SA hadde jeg SMERTER samtidig. Det friske blodet kom også ganske kort tid etter. Mener å huske at smertene nesten kom samtidig, men dette er jo individuelt. Jeg ble gravid igjen kun 14 dager etter SA´n (trøsten er at man er VELDIG fruktbar rett etterpå), og startet med litt blødninger da også, men litt mer rosabrunt, som du beskriver. Ble selvfølgelig engstelig, og fikk tatt en tidlig ultralyd hvor jeg fikk påvist hjerteaktivitet:-) Hadde flere blødninger gjennom hele svangerskapet. Siste i uke 20. I dag har jeg en friskt og sunn 1 åring:-D Jeg lærte i hvert fall at det er mye mer vanlig å blø i svangerskapet enn jeg hadde trodd på forhånd! Blødninger trenger absolutt ikke å være synonymt med en abort;)

Skrevet

Takk for gode opplysninger! Jeg har jo ikke hatt friskt blod eller smerter, så det er da et godt tegn! Slapper litt mer av nå altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...