Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Har funnet en jobb jeg har søkt på nå. Renholder på McDonalds. 3 timer pr dag, 5 dager i uka. Fleksibel tid og god lønn. Vet nesten ikke jeg. 3 timer er veldig lite, men da vil jeg få så utroooolig god tid til minstemann og hjemmet. Samboer tjener rundt 300 000 i året. Hva synes dere? Er det for lite?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Om dere har råd til det så tar du jobben. Har dere ikke råd til det så finner du en jobb med flere timer og som kanskje er bedre betalt. Eventuelt at du tar denne jobben mens du leter etter noe bedre.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Dette er type dumt spørsmål på et nettforum vil jeg si. Og spesielt når man er anonym og stiller spm om noe som KUN omfatter deres økonomi. Hvordan i all verden forventer du et fornuftig svar på det spørsmålet? Hvordan skal vi andre være istand til å avgjrøe hva som er for lite eller passe for dere? Og om sambo tjener 300 000 i året.. Om dere ikke har gjeld og ikke planer om å skaffe det heller og dere syns det holder- så gjør det vel det??
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg lurer også på hvor dum det går an å bli? På hvilket grunnlag skal noen som helst kunne gi HI et godt svar på dette? Hvor går grensen på riktig eller feil svar her, liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå