Gå til innhold

3d ultralyd i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører til på 2. trimester, men spør her ettersom 3d ultralyd tas i 3. trimester.

Hvor i Oslo får man den beste 3d ultralyden?

- Majorstuaklinikken?

- Oslo City legesenter?

- Balderklinikken?

- Andre?

Noen som har sett bilder/video fra en eller flere av disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på majorstuaklinikken og på lysaker. var fornøyd med begge to. klare og fine bilder :)

Skrevet

jeg var på lysaker. passelig fornøyd. ble ikke så mange bra bilder, men det kan også komme av at hun lå med rumpa ned.

Skrevet

Jeg var på oslo city .. veldig fornøyd med legen og fikk to gratis timer fordi vesla ikke ville vise seg fram..

Men ikke fornøyd med videoene og bildene.. ble bare ett par brukbare bilder.. men om det var fordi hu ikke ville vise seg fram eller hva, det vet jeg ikke.. har heller ikke erfaring med 3d fra før, så kanskje jeg forventet for mye, hehe.

Skrevet

Anbefaler på det sterkeste familie-klinikken som også ligger på Majorstuen. Kjempeflinke og hyggelige jordmødre. Bra service, de tar seg GOD tid og forklarer masse. Fikk cd med film og masse bilder på og 4 papirbilder i tillegg:-)

Skrevet

Jeg har vært på Ultralydklinikken på Lysaker og var veldig fornøyd med bildekvaliteten. Har tidligere vært på Balder og der syntes jeg at bildene ikke ble så bra. Babyen i magen nå lå ikke bra til for bildene som ble tatt på Lysaker, men ble likevel bedre enn de som av babyen når den lå bra til på Balder to år tidligere.

Skrevet

Vi var på Oslo City legesenter og synes det var veldig bra. Ble bra bilder og flott film. Har sett bilder fra den på lysaker, synes de var greie.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Det er veldig fint å få innspill fra dere før vi bestemmer oss.

Skrevet

Vi skal på klinikken på Lysaker på fredag. Fått anbefalt den av flere. Dessuten er det veldig kjekt å kunne bestille time dit på nettet.

Skrevet

Vi var på lysaker og var veldig fornøyd der :) Fikk med tilsammen 40 bilder og filmer på en dvd. Og 8 bilder som vi fikk på fotopapir:) Trur vi var heldig med hvordan gullet lå og sånn, og at han var våken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...