Gå til innhold

Ganske sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i svangerskapet fått opplyst at jeg har hatt litt utslag på proteiner i urinen. En annen ting som jeg derimot ikke har blitt informert om er at jeg har sukker i urinen også. Dette står oppført i sammen med proteinene, men det har jeg altså ikke skjønt før nå. Markert med S på helsekortet. Jeg mente at dette skulle følges opp jeg med tanke på svangerskapsdiabetes.

Jeg har i lengere tid syns det har luktet søtt av urinen og bekymrer meg nå. Jeg er 22 uker på vei og mener at jeg burde blitt informert om dette på lik linje som med proteinene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du til lege eller jordmor?

Skrevet

tror ikke du trenger å bekymre deg,om det er bare litt utslag på proteiner,er det ikke noe alarmerende,har du evnt hatt litt kløe eller utflod som kan mulig være tegn på noe svakt sopp symptomer gir den utslag litt på proteiner.uansett om det er bare litt så er det ikke tegn på noe galt,det skal være mye utslag på både sukker og proteiner visst det i hele tatt er snakk om diabetes,og så har man i tillegg flere andre symptomer...så slapp av ,neste urin prøve er sikkert helt fin....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...