Gå til innhold

Dere som aldri spiser godteri i uka, hva spiser dere som snacks da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frukt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg spiser godteri 5 ganger om dagen og frukt på lørdagene :P

nei da, men jeg spiser godteri når jeg har lyst på det, altså som snacks. det er veldig skjeldent at jeg har lyst på godteri på lørdagene, lørdager er en kjip dag. i grunn spiser jeg ikke så ofte godteri.

Skrevet

Trenger ikke ha snacks hele tiden vet du ;)

Skrevet

haha.. sorry. jeg fikk ikke med meg ordet "aldri"

glem innlegget mitt!

Skrevet

Spiser 1-2 knekkebrød på kvelden ca 2-4 timer etter middag =) Mer snacks enn det trengs vel ikke =)) Og så drikker jeg mye vann=)))))

Skrevet

Spiser frukt og nøtter uten salt. Evt. brød/knekkebrød/frokostblanding til kveldsmat.

Skrevet

Akkurat nå spiser jeg store mengder sjokolade og andre ting folk kommer med på besøk. Ikke det beste, men sliter med å holde vekten opp siden jeg ammer tvillinger:)

Til vanlig så kommer jeg ikke på å spise snacks, men vi har heller ikke noe liggende. Dagene går så raskt, og når siste barn er i seng er det jo nesten natta og ikke lenge siden kveldsmat.

Yoghurt 0,5% med müsli, frukt eller nøtter kan jeg hive i meg. Ellers så synes jeg voksen middag etter barna har lagt seg er bedre enn snacks, spesielt med vin:)

Skrevet

Når jeg er ûberstreng med meg selv - og godtesuget er stort - da synes jeg det hjelper med knekkebrød med litt syltetøy på. Det er godt jo:) Ellers er jo frukt også godt. EN yoghurt går jo også an.

Et tips: Nutrilett bar. Det er mindre kalorier i de enn sjokis og jeg synes det tar vekk søtsuget. Jeg spiser slikt en sjelden gang til ettermiddagskaffen eller som måltidserstatning når jeg har det fryktelig travelt. Bedre enn en sjokolade i allefall;)

Skrevet

Må man ha snacks hver dag?

Vi spiser middag i 18tiden og kveldsmat i 22-23tiden. Trenger ikke snacks i tillegg jeg da.

Skrevet

jeg spiser hjemmebakte havrekjeks uten sukker. Og det værste er at jeg kødder ikke engang he he. Jeg tåler ikke fruktose så der ryker både frukten og ALT som inneholder sukker. Og tåler ikke potet eller gluten heller, så da ryker det meste i snackshylla. bruker å spise øffer fleskesvor, men det er jeg dritt lei, så jeg baker havrekjeks jeg. Havrekjeks og Te

Skrevet

Jeg spiser ikke snacks. Hvis jeg blir overveldende sulten mellom måltidene, tar jeg det jeg finner.

Litt dumt i grunnen, for jeg får ikke i meg nok frukt.

Skrevet

Hmm... snacks er et ord jeg sjeldent bruker etter at jeg la om kostholdet;) Men jeg spiser to frukt om dagen, og masse grønnsaker. Og en liten porsjon nøtter. Det blir litt som snacks det da kanskje, men jeg tror det beste er å prøve å venne tankene av slikt, og heller spise regelmessig og sammensatt. Det har blitt løsningen for meg i alle fall;)

Skrevet

Så sunne dere er :)

Jeg spiser sjokolade HVER dag! :)

Det er min store uvane... må bare ha :)

Skrevet

Knekkebrød og en kopp te til kvelds.

Trenger ikke "snacks" hver dag ...

Skrevet

grønn catch:) mmm

Skrevet

Jeg skrev at jeg ikke spiser snacks. Men jeg spiser jo frukt og nøtter hver dag. Men det tenker jeg ikke på som snacks da.. bare som en naturlig del av kostholdet mitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...