Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hvordan klarte du å gå ned så mye i vekt på så kort tid? Leste på profilen din nå så ble litt nysgjerrig. Hehe Kanskje du klarer å motivere meg?
Duo-yoghurt Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg begynte på reductil, men jeg visste at det ikke ville funke hvis jeg ikke jobbet for det selv også. Jeg slutta å spise etter kl 19 om kvelden. Jeg gikk turer. Slutta å spise godterier. Kuttet ut brus med sukker. Og spiste mye magert kjøtt, som kylling og fisk. For meg gjorde det underverker! Lykke til! Husk at overvekten sitter mest i hodet! Og så kan du ikke forvente at du merker så mye forskjell i begynnelsen. Selvom du går ned flere kg bruker huden lenger tid på å trekke seg inn igjen...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 har hørt veldig mye om denne reductil greiene men vet ikke helt hva det går ut på. Kanskje prate med legen da. Takk for tips:)
Duo-yoghurt Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Snakk med legen din du. Man måtte (i følge min lege hvertfall) ha en BMI på 28 eller mer for å få reductil. Den eneste bivirkningen jeg merket veldig godt var munntørrhet! Og så ble leppene mine fryktelig tørre og såre så jeg var avhengig av lepomade den første mnd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Har BMI over 28 så det er ikke noe "problem" hvis jeg kan si det for det er jo egentlig det. hehe Men får håpe han vil gi meg det alikevel om jeg er ung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå