Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 har dere fått opp noe sånt som at dere på bekrefte passordet deres for ellers kan man miste tilgangen til mailkontoen sin?? Hva er dette? Tør nesten ikke gjøre det..har jo vært passordtyveri i media! blir litt usikker jeg altså.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Visst du leser innlegget, så står det "hva da"
madike Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 nei, jeg har ikke sett en slik beskjed. Høres litt suspekt ut ja. Var det lenge siden sist gang du sjekket mailen din da du fikk denne beskjeden?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Hun lurer på om de som har en gmail-konto (e-mail konto), har fått beskjed om å bekrefte passordet sitt....
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 Var ikke så lett å skjønne dette for deg pila. ler
*1+1=2 små* Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 altså har du fått mail om det? hadde jeg aldri svart på..gå heller på gmail kontoen din og logg deg inn der...da har du jo "bekrefta" passordet!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 Nei, dette må du ikke svare på! Har vært i nyhetene at dette er bedrageri.
The Bad Gal Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 Nei, har aldri fått en slik mail, og får jeg det svarer jeg definitivt ikke.
Gjest ->>- Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det ser jeg jo. Så spør jeg hvor hun har "fått opp" dette? Altså, er det i en e-post, som en popup ved login, som noe man tas videre til ved login, ved henvendelse til sekundæradresse osv. Det er jo høyst relevant for å kunne vurdere hvorvidt det er phishing.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #13 Skrevet 19. oktober 2009 Hei igjen. ser at innlegget kan være litt misvisende, men hadde dere fått opp samme spørsmål så hadde dere forstått hva jeg mente. Det er altså et spørsmål som dukket opp på gmail-startsiden (når jeg har logget inn) -ikke i en mail, bare rett på siden liksom. Vanskelig å forklare. Men jeg har fått svaret mitt i alle fall Tror jeg dropper og bekrefte det HI
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #14 Skrevet 19. oktober 2009 Å? Den har jeg fått kanskje 6 ganger på gmail. Trodde det hadde noe med passordbytte på hotmail å gjøre, jeg. Har jo byttet hotmail-passord da dette ble anbefalt så skjønte ikke hvorfor de maste så mye om det. Da skal jeg bare slette de mailene hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå