*SmurfeMamma* Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 og det var såå koselig:) ingenting galt heldigvis, bare et blodkar som hadde sprukket.... det var så moro i dag, for så han så tydelig, han er prikk lik på sin bror, helt merkelig å se:) og nå er jeg 110% sikker på at det er gutt, så det såååå tydelig, mange ganger også... moro:) forrige gang, kunne de ikke se det skikkelig, men antok at det var gutt..... men nå derimot... helt helt tydelig:) ååå jeg er så glad:) han ligger med hode ned og ryggen på venstre side av magen min:) nyyyyydelige gutten min....
* * felicia** Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Er det ikke deilig? Jeg så også gutten min på UL i dag og kunne se hvor lik han var storebror. Så bra at alt var i orden og at det bare var et blodkar som hadde sprukket. Lykke til videre.
*SmurfeMamma* Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 jo det er kjempe deilig:) hvor gammel er sønnen din da? gleder meg veldig til å få to gutter:) har alltid ønsket meg to barn av samme kjønn... og nå blir det sånn. jippi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå