Gå til innhold

4+4 idag, noen andre som har hatt ul på denne tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ul idag siden jeg har fått svake tester i to uker...

Ble jo gal av å lure på om jeg var gravid eller ikke og jeg går på medisiner så ville vite det.

Legen så en tjukkere livmorhinne og egghule men ikke noe mer.

Kan jeg virkelig slå meg til ro med at jeg virkelig er gravid og bare glede meg nå? Nesten litt redd for å tro på det jeg :)

Hva fikk dere se på deres ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er litt merkelig at du får ul når du er bare 4+4. Det har jeg aldri hørt om før, og jeg har jobbet på gyn.pol. Det er jo umulig å se liv inne i livmoren på det tidspunktet. Så man kan jo ikke si så mye mer enn hva du vet fra før av. Har vært mye bedre om legen har fått en time til deg når du er rundt 6 uker på vei. Da kan de se knærten + hjertet som banker.

Skrevet

Hei.

Jeg har vært på så tidlig ul. Grunnen var at jeg har hatt en graviditet utenfor livmoren og allerede i uke 6 var det gått så langt at jeg mistet ene egglederen. Så derfor har jeg vært veldig redd for at dette skal skje igjen.

På disse tidlige ul (venter nr 2 nå) har jeg fått omtrent samme beskjed som deg. De har sett at det ikke er noe unormalt og jeg har fått ny time ett par uker senere, På de senere ul har jeg sett en liten "peanøtt" med et lite dunkende hjerte.

Hva sier graviditetstest nå?

Uannsett; lykke til :)

Skrevet

Grunnen til at jeg fikk det var pga svake tester og siden jeg ikke vet når eggløsning var og har uregelmessig mens så trodde jeg det var en mulighet at jeg var 6uker på vei.

Jeg tok en i morges og den var svak den også, men legen sa at dette var helt normalt så tidlig, tok en blodprøve idag og skal inn igjen på onsdag eller torsdag og ta en ny for å se at alt stiger som det skal.

Jeg tror hun sa dette for å berolige meg sånn at jeg skulle slippe å tenke på ting :)

Godt å lese at det er det samme du har sett, nå føler jeg meg veldig letter og regner med at jeg er gravid :)

Skrevet

Jepp, hadde så tidlig ul pga tidligere uoppdaget exu som holdt på å ta livet av meg.

Og ul i uke 5 så jeg akkurat det samme som deg. Litt tykkere slimhinner som kunne tyde på graviditet. hcg på 480. 2-3 uker etterpå så vi et hjerte som dunket ;) 8 mnd senere ble tulla født.

Skrevet

jeg var på ul så tidlig ed forrige svangerskap, viste ikke jeg var gravid, men var på legevakta pga skikkelige smerter i livmoren, trodde det var noe annet. hun så noe der inni,men kunne ikke si om det var graviditet eller en cyste som hadde sprukket, så di tok graviditets test på meg en den var negativ, neste dag tok jeg selv og den var positiv :)

Skrevet

Har jo fått svake streker på test, så jeg tror jeg skal tørre å regne med at jeg er gravid nå :)

Syns det var deilig at hun så at det var noe på gang ihvertfall, ble jo så usikker når strekene ikke ble sterkere men det var visst helt normal sa legen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...