Lillemor + bittelillemor Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 ... det er jo vanlig at mor får en gave av far etter fødselen. Og et er jo veeeeldig koselig. Men jeg synes jo det hadde vært koselig å gi noe til far også jeg da. Nei, han har ikke vært svanger eller født, men han har holdt ut med oss gravide i 9 måneder, og så har han jo tross alt blitt pappa... Problemet er at jeg ikke kommer på en bra gave da. Noe som har noen gode tips?
Terese med to jenter Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Åh, det var jo veldig koselig tenkt... Det er vel ikke så farlig hva det er egentlig, kommer jo an på hva han liker?? Akkurat som gaver til bursdag og jul.... Og så kommer det jo an på hvor mye det skal koste`? Det går jo an å kjøpe ting som man uansett trenger, som nytt kamera o.l`..
Lillemor + bittelillemor Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 Kamera er god ide... Eller, dvs, vi har faktisk akkruat kjøpt oss nytt kamera, et veldig bra et, og mannen min er veldig entusiastisk. Så jeg tror kanskje jeg skal kjøpe en bok om fotografering, så han (vi) kan lære mer om å ta gode bilder av babyen vår. og da har vi jo en god grunn til å ta ekstra masse bilder - så vi skal bli enda bedre fotografer... Takk for tipset, Terese Ble skikkelig fornøyd med gaveideen min nå er jo ikke en fryktelig dyr og overdådig gave, samtidig som det er noe jeg tror mannen min vil sette pris på og faktisk få masse bruk for. Jippi!
Småtorsk Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har kjøpt en lekker nøkkelring med plass til bilde. Så kan han ha med seg bilde av ungen overalt! Ikke store tingen, men koselig. Fant på ebay, om noen lurer,
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 IKKE kjøp Playstation 3 som en venninne av meg kjøpte til mannen sin. Hun trodde det ble lettere å overtale ham til å holde seg hjemme da. Joda, han holdt seg hjemme, men han spiller jo bare PS3! Ikke mye hjelp der nei! Mannen min fikk kombinert bursdagsgave/pappagave: En dyr klokke som han hadde ønsket seg!
Anne-B. Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Far her i huset fikk en barbermaskin. Det trengte han. Jeg fikk glitter og stas så det holdt.
Mammaioktober Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg gav min kjæreste et gullarmeband Han er jo en liten jåle han da... Hehe
Sistah*G07*J09* Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg kjøpte boka pappa for første gang av Finn Bjelke da vi fikk vår førstefødte Han synes den var kjempe artig å lese, å så var det ikke så stor bok så den tok ikke altfor lang tid å lese heller
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 20. oktober 2009 #9 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har kjøpt ett sølvsmykke (sølvplate) til min samboer. Jeg har også betalt for gravering av fornavnet og fødselsdatoen til den lille. Det er også plass til gravering av ett navn eller to til for en senere anledning;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå