Baremeg Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Av at lille her er fortsatt tett, snørete og har problemer med å sove stakkars av dette. Dette er den 8.dagen og hun har brukt antibiotika siden lørdag. Burde ikke hun blitt frisk nå i og med at hun har brukt antibiotika i tre dager? Og er det vanlig at det kan sitte i så lenge. Må si at både jeg og pappa har hatt forkjølelese i tre uker nå. Uff... Vil bare ha den blide friske jenta mi tilbake:)
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Her har vi brukt mye saltvann, og det har gjort susen. Har ampuller, men om han ikke snørrer så mye bruker vi spray...dette fordi han nå er 2 år og ser at mamma bruker nesespray.
Baremeg Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 Lille her er bare seks måneder.Begynner å bekymre meg for dette. Hun har ikke feber da, men veldig veldig forkjølet.
Underveis --> Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Tror Lillemann (6 mnd) var forkjølet + øyekatarr i totalt 4 uker. Skikkelig masete da det stod på, men med saltvann ved sengekanten og litt tålmodighet så gikk det over til slutt :-)
Baremeg Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2009 Godt å høre Underveis:) Hun er nemmlig seks måneder hun også. Synes det er rart at antibiotika har ikke hjulpet så mye siden lørdag:(
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Vi har brukt saltvann siden han ble forkjølet første gang, han var ikke gammle karen. Tok en ampulle og delte på 2 nesebor også tok jeg han fort opp, da kom det rennende med en gang. Dette gjorde jeg mange ganger i løpet av dagen men også om natten. Jeg har jo foreløpig bare han, men føler han har kommet seg relativt fort når han er forkjølet. En studie viste at de som brukte saltvann ved forkjølelse trengte skjelden antibiotika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå