Gå til innhold

Noen som har termin dato 22 oktober??


winterwonderland

Anbefalte innlegg

Min termin dato er den 22. oktober..så ikke så lenge til..er det noen som kanskje har fått barn allerde som egentlig har hatt denne term.datoen?? Er så spent er første gangs fødene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 23. oktober ;) Og har fortsatt stor mage. Men murrer masse, er andregangs....

Kjenner du noen tegn eller er alt stille og rolig inni der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 22.oktober. Ikke lenge igjen nei! Fikk min nr. 1 12 dager før terminen, så jeg håper at denne babyen kommer snart. Veldig klar for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ultralydtermin den 22. oktober.

Venter spent, og virker litt uvirkelig at man snart skal få møte prinessa i magen snart. Er også førstegangs.

Her murrer det, slimproppen er gått, men ellers er formen meget god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2. gangs og har termin 23. Murrer og vondter mye, håper det skjer noe snart!! Ble satt i gang sist (16 mnd siden) har lyst til å unngå det denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjent noen ting jeg :(..tror min lille prins kommer på overtid...hmmm...må slå ihjel tiden med noe her gitt..si i fra om det skjer noe mer med deg da :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er stille, prinsen beveger seg masse, men har ikke noe vondter noe sted..er så vansklig å si..vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter..si i fra om noe mer skjer med deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...