Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 mannen min har vist fått det, og mulig vesla mi å.. jeg er gravid, kan jeg få no mot det enda? hva vill det ha å si får meg? ikke orket bry meg før nå.. huff.. å nå begynte jeg jammen tenke over det læl.. kom litt nære og fort..
Nyttårsbarn??? Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Hei! Jeg er i kontakt med mye folk og har samboer som også har en sånn type jobb. Min jordmor anbefalte meg å kontakte lege med engang jeg kjente symptomer på influensa for å få medisin. Da anbefalte hun relenza (ikke tamiflu) da den skal visstnok være bedre for gravide. Jordmoren mente det ikke var noe fare forbundet med å få medisinen og at det var tryggest å ta den med en gang (trengte ikke få bekreftet at det var svineinfluensa).
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 ok.. kansje jeg børr ringe å høre i morgen, får vill nå gjerne ikke ha influensaen da om jeg kan ungå det.. men er vell ikke så lett sia samboern har det liksom, det er bekreftet.. Må si en tenker på det når en først får det i hus.. men heldigvis er jeg 32uker nå.. så det er vell mulig litt bedre :S hva med vaksine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå