mammatilen:) Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har hatt en del utflod gjennom hele graviditeten, men kan ikke si at jeg har lagt merke til noe som kan beskrives som en slimpropp... Er det mulig å være moden eller ha åpning uten at slimproppen er gått? Dere som har født før; noen som fikk konstatert åpning uten å ha merket noe?
Gjest eelis+guttespire *har født* Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg så aldri noen slimpropp. Jeg ventet og ventet, men den kom aldri :-)
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har vel ikke akkurat sett noen propp, men jeg lurer på om den holder på å komme ut nå? Er noe veldig tjukkt som kommer istedet for den normale konsistensen for å si det slik. Det er visst ikke alle som ser den på samme måte for å si det slik. Noen får bare ekstra mye utflod, og andre ser visst faktisk en propp som kommer.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg merket at slimproppen gikk en kveld, løp på do, livsikker på at jeg hadde tisset på meg i uke 41. Senere på kvelden/natta begynte riene. Vannet ble tatt på sykehuset dagen etter. Det er mulig å være moden og ha åpning uten å ha merket at slimproppen gikk. Den behøver ikke å rase ut alt i en smell.
mammatilen:) Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2009 Tusen takk for svar! Jeg har gått med menstruasjonssmerter i en mnds tid, har termin 28/10 - og har liksom sett for meg at disse smertene må jo være godt for noe! Ble veldig skuffet da en venninne mente at det ikke var noen modning uten at slimproppen hadde gått:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå