Gå til innhold

Nicket:Mamma til en -06 + spire


Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du har kjøpt skuta til sabeltann på salg på OBS!Når var det du kjøpte den?Gutten min elsker sabeltann, men syns 1000,- er litt mye..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var annonsert i en kundeavis i siste halvdel av september. Fikk søsteren min (som er hjemme med baby) til og kjøpe den samme dag som den var annonsert. Var vist ikke mer enn 3 som stod der da hun kom da butikken åpnet. Aner ikke om de hadde flere på lager. Hadde nok flaks med det kjøpet... 499 er jo kjempe billig for den sorte dame;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...