mamma >to gull Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 ser du har kjøpt skuta til sabeltann på salg på OBS!Når var det du kjøpte den?Gutten min elsker sabeltann, men syns 1000,- er litt mye..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Det var annonsert i en kundeavis i siste halvdel av september. Fikk søsteren min (som er hjemme med baby) til og kjøpe den samme dag som den var annonsert. Var vist ikke mer enn 3 som stod der da hun kom da butikken åpnet. Aner ikke om de hadde flere på lager. Hadde nok flaks med det kjøpet... 499 er jo kjempe billig for den sorte dame;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå