Gå til innhold

Mange i gjen?


Lillemor&Gutta

Anbefalte innlegg

Er vi mange i gjen i oktoberklubben nå? Og når har jentene termin?

 

Selv hadde jeg termin på lørdag (17.10) men lillegulle lar nok enda vente på seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin i morgen, men tror nok også jeg kommer til å gå her en stund til ja. Sist gikk jeg 12 dager over tiden så du skal se jeg gjør det denne gangen også:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fortsatt :) Har termin 23. oktober. Forrige gang gikk jeg 8 dager over før det begynte å skje noe,- og da tok hun fortsatt 2 dager til før ankomst. Veldig spent denne gangen om jeg går over eller ikke... Det murrer godt til tider allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, jadda, jadda..........

Vet ikke hvorfor, men jeg var så sikker på at jeg ville føde før termin 25. oktober. Inger grunn til å tro det, men hadde en følelse.

 

Men sist gikk jeg jo 16 dager over termin så får vel ha tålmodighet. Men nedtur å havne i november- klubben for å si det sånn........

 

Vi krysser fingrene.

 

Snart har vi herlige babiser i armene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hvertfall igjen :) Har termin 25 oktober og har vel begynt å vente for tidlig :)

Lite tegn til noe som helst :)

 

Lykke til dere, nå er det ikke lenge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her fortsatt. Hadde termin 13/10, så er 6 dager over nå. Fikk 11 dager før sist, så var ikke helt forberedt på å gå mye over denne gangen. Men virker ikke som han her har det travelt med å komme, så får bare smøre meg med enda mere tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp er her fortsatt, men ul termin er ikke før 30 så har ei stund igjen enda... er ikke tegn på at ho vil komme i nærmeste fremtid tror jeg. :-( men er lov å håpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her ennå..termin 27.okt. Min første kom tre dager før termin og min andre to dager etter....så jeg har ikke begynt å seriøst vente enda...men over helgen så.......Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte nr 2 den 12. oktober, men ville bare komme med en liten oppmuntring. Jeg hadde ingen tegn til at noe skulle skje med noen av dem før et par timer før riene startet. Ingen slimpropp som gikk før fødselen var i gang heller. Første gang gikk jeg 3 dager over, nå fødte jeg 3 dager før termin. En vet aldri når det begynner, så pass på å være uthvilt.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin den 30. 10 dager igjen i dag:) Jeg har hele tiden hatt på følelsen at vesle vennen vår skulle komme litt før, men hvem veit. Jeg synes liksom jeg kjenner et eller annet hele tiden. Men når moroa først begynner er man vel sikker vil jeg tro:)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe jah ser det er flere som tenker at man skal få før. Jeg var selv heeeelt sikker på at han skulle kom før termin. Er liten av vekst så fikk jo den bowlingkula nesten med en gang og fikk stadig høre at jeg kom ALDRI til å gå helt til termin. Men her sitter jeg da enda :P. Har hatt masse murringer og vondter di siste dagene og krysset fingrene for at alt var på et tidlig stadie meeeeen nejda. I dag er alt hellt stillt og rolig. Lurer på om han i det hele kommer før jul.. hehehe. Enig i hun over her. Husk å vær uthvilt. Plutselig setter det i gang for oss alle å da er det viktig med litt ekstra energi. Skal krysse fingrene for dere som venter, men ingen sniking i køen nå jenter :P.. thihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er tydligvis noen igjen her.. har termin 27oktober, har så absolutt ikke lyst å føde i november.. satser på at han føler seg klar snart =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...