Gå til innhold

Noen mødre her som er plaget med lavt blodtrykk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i forrige uke, kontroll av ryggen min. Tok blodtrykket bare for "morro skyld" siden det er lenge siden jeg har gjort det... blodtrykket var 80/50.. som er meget lavt. Legen spurte om jeg var veldig svimmel, men det er jeg ikke. Noe kvalme, og sliten bare.. og jeg er IKKE gravid! lurer på om det er noe galt med meg.. jeg jobber i helsevesenet selv, så legen sa bare at jeg kunne måle det selv da jeg var på jobb, men det har jeg ikke turt.. er forøvrig 25 år gammel, og blodtrykket mitt pleier å ligge på ca 120/80. Flere med lavt blodtrykk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har lavt blodtrykk, men er ikke særlig plaget av det. hvis du ser bort i fra at jeg blir svimmel når jeg reiser meg fra sittende/liggende stilling.

Ellers er jeg bare glad for det, da jeg kommer fra en familie hvor høyt blodtrykk er mer vanlig.

Mitt er noe høyere enn ditt da. Ligger på rundt 85-90/50

Skrevet

Jeg vet ikke om mitt er generelt lavt, men jeg er plaget av at blodtrykket utlignes når jeg reiser meg osv og at jeg da blir svimmel og det svartner for meg. Hver gang jeg måler det har jeg normalt lavt sier legen da...

Veldig ubehagelige uansett...

Skrevet

tusen takk for svar! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...