sn@rt2barns-mor Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Kikketulla på 4 mnd har begynt å vokne så ofte på natta! hva skal jeg gjøre!!! først trodde jeg hun trengte mer mat, men hun sikler som bare fy om dagen og gnager desperat på fingrene - så jeg tipper det er tenner på gang. Prøver å smøre med dentinox på kvelden/natta. Gir pupp når hun trenger det, men hun våkner altså hver 2. time hele natta og jeg er snart i koma om dagen! hvor lenge kan dette vare? Hva skal jeg gjøre!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Min er 9 mnd og jeg har det sånn ennå, det kommer tenner i hytt og pine nå...
mummydummy Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Min også 9mnd og jeg holder på å tørne på natta nå... Våkner og skriker og vanskelig og roe og bæsjer i ett kjør dag og natt...... Men ingen tenner i sikte, bare sikling og den fingern i munnen...... Så det er bare å holde ut :-) Vi er flere! Puh..!
sn@rt2barns-mor Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2009 Godt å høre at det er flere i hvert fall! Vurdere om jeg skal ha henne i sengen ved siden av meg eller oppi senga mi nå. Hva gjør dere? Slitsomt å stå opp HVER gang hun våkner, som jo er en 8-10 ganger pr. natt... Er ikke rart jeg blir smårar sier nå bare jeg...;o)
mummydummy Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg tar han opp i senga til meg, jeg, sånn at det blir litt lettere for meg, så får vi heller ta avvenninga på det når vi er litt tilbake til normalt (når det enn blir...) Viktig at mor får litt hvile og søvn også. Synes han er litt roligere også når han kan ligge inntil meg, hvis han har vondt eller er utilpass kanskje de trenger mamma litt ekstra, tenker jeg.... :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå