Gå til innhold

Noen som bruker Microgynon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet på disse nå, og har småblødninger hele tiden og er konstant kvalm.. det skal sies at jeg ikke har gått på piller på mange år, da jeg ikke kunne bli gravid allikevel men som jeg til alles forskrekkelse ble allikevel hihihihi... så nå har jeg en liten prins :o)))

Er det andre som har hatt det sånn i første periode? går det over dette her eller? føler meg jo super gravid med den kvalmen hehe.... men er ikke det altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde så mange småblødninger da jeg gikk på et annet merke, men da jeg byttet til Microgynon ble de helt borte. Har nok vært litt kvalm, men usikker på om det kommer av p-pillene. Jeg er veldig fornøyd med Microgynon.

Skrevet

Jeg har nettopp byttet til den for ca to mnd og naa den siste mnd har jeg og bloedd masse.. Tror jeg har bloedd i to uker naa saa jeg lurte paa om jeg skulle ta kontakt med legen min igjen.. Gikk helt fint den foerste mnd saa jeg vet ikke hva det er denne mnd..

Skrevet

Jeg får fullføre dette brettet og prøve en mnd til å se, hvis det ikke blir bedre får jeg ringe legen min..

Skrevet

jeg gikk på microgynon i over 10 år - ingen bivirkninger i det hele tatt. Venninnen min derimot måtte slutte på dem da hun ble helt hormongal - det er veldig forskjellig hvordan folk reagerer på de ulike merkene. Jeg ville sett an litt til og så evt byttet hvis ikke du føler deg bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...