Gå til innhold

Erfaringer med Emmaljunga citty cross?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 10 mnd og jeg er ute etter en sportsvogn som er lun og god. Plass til et stort barn må det være. Har Quinny nå og er veldig fornøyd, men selene er trange allerede! Er Emmaljunga'n grei å trille for en som er under 1,60? Tar den stor plass i bil osv?

På forhånd takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble visst med en ekstra t i city...

Skrevet

Jeg syns den er helt super. Anbefaler den til alle. Håndtaket er regulerbart så skal ikke være problem selv om du er lav. Tar litt plass i bilen ja, men av de minste av de største vognene:) God plass og kjempegod komfort for barnet.

Skrevet

Enig, lun og fin og stor og god, og ikke minst LETT!

En av de letteste 4hjulingene på markedet, veldig lett å manøvrere.

Anbefales :-)

Skrevet

Enig med de over. Veldig fornøyd med vogna. Den er stor og lun og lillegutt trives veldig godt i den. Anbefales virkelig:) Bare en ting som jeg ikke likte så godt til å starte med, og det var at selene var festet veldig høyt oppe. Men du kan bare tre de gjennom hullene i vognposen, eller kjøpe en pute som passer til vognen som har flere hull lengre ned til selene. (hvis du skjønte hva jeg mente hehe)

Skrevet

Tusen takk for svar dere! Da blir det nok innkjøp av en slik. Tenkte å shoppe den i Sverige, det må da lønne seg?

Skrevet

jeg er akkurat 160 cm, og jeg synes vogna er akkurat passe til meg. Ungen har god plass og vi får den greit inn i bilen. Har stasjonsvogn med sykt liten bagasjeromsplass. Jeg trives godt med vogna. Har ikke brukt selene ennå da....

Skrevet

jeg er 156 høy og vi har city cross... og den er genial, samboeren min er noe høyere og siden håndtaket er regulerbart kan begge trille :)

minste mann her i huset elsker vogna... vi hadde simo før og var ikke fornlyd med den, men city cross'en elsker vi alle tre:)

anbefales på det strerkeste!!!

Skrevet

Takk igjen:) Hvilke farger er finest da? Er det slik at de beige er veldig møkkete ut etter litt bruk?

Skrevet

Også veldig fornøyd med City Cross! Jenta mi er 19 mndr og har den nå som sovevogn i barnehagen. Vi har fargen "Jungle", er beige med litt grønnaktig i seg, og er mye finere i virkeligheten enn på nettet. Var ikke skitten i det hele tatt før vi hadde den med i barnehagen, men der klarer de visst det utroligste... Men tror det skal gå greit å vaske bort det meste med en fuktig klut. Har planer om å bruke den som hovedvogn til nestemann også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...