Gå til innhold

Treff på Gjøvik?


Mari med gutt nr 3

Anbefalte innlegg

 

Hei.

 

Ser at det har blitt satt opp noen treff her tidligere, men at det ikke har vært så stor aktivitet :)

Er det noen her som kunne tenke seg å starte å møtes en gang i blant? Jeg er hjmme med min lille gutt på 10 mnd, så jeg har mulighet både på dagtid og kveld. Har termin 19 feb, og venter gutt nr 3 :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Så koselig noen tar initiativ her:)

 

Jeg kan tenke meg å være med på treff etterhvert! Vi kan jo evt sette opp et treff litt frem i tid, så kan vi se på responsen?

 

Er fortiden hjemme pga kvalme, så dagtid passer best for meg, men kveld er selvfølgelig ingen umulighet.

 

Venter barn nr 2 i april og storebror er snart 1 1/2 år:)

 

Håper fler har lyst til å bli med på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg vil også gjerne være med på treff! Har termin i april jeg også, og dette blir min andre gutt.

Jeg jobber, så har ikke så mye mulighet på dagtid. men kan noen fredager innimellom, også kan jeg på kvelden hvis jeg planlegger litt i god tid!!

 

Veldig koselig å se litt aktivitet her, bra intiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 3 hvertfall da :D

Hvor langt frem tenker dere da? I november eller etter jul?

 

Kunne vi ikke satt opp et treff på en fredag da også kan vi forandre på det hvis flere vil bli med og tiden ikke passer?

Hvis vi sier Fredag 13 nov kl 11 da? noen ønsker om sted? Lasse liten CC, Kafka, storgata 10?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror treffet du har satt opp skal gå fint - vi kan jo bare holde kontakten her underveis og så se an hvis noe annet plutselig skulle passe bedre :)

 

Lasse Liten er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer for meg også, og Lasse Liten er helt supert for meg. Aldri vært der før, men sikker bra!!

 

Skal vi legge det ut som et treff, så det ligger på forsiden? Lettere for andre å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her får jeg bare beklage, vet ikke hva jeg har tenkt på når jeg skrev inn treff jeg, både dato og klokka har blitt forandrett.... :S

Jeg skal forandre på det jeg. Fredag 13 nov kl 11? er det ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer bra:)

 

Dere som har termin i april - har dere allerede vært på ultralyd og funnet ut kjønnet?

 

Jeg har foreløpelig termin 16. april, men har ikke UL før 16. nov... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg har enda ikkje fått time til ordinær ul.

Ringte og etterlyste det i går.

håper eg får time snart, begynner å bli utolmodig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, ja det må jeg si! Jeg synes det er lenge å vente til 16. ;)

 

Har dere bestemt dere for om dere skal ta svineinfluensavaksinen? Jeg skal ta den, satser på neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge å vente det ja. Skal på min 2 ultralyd 18. jeg pga plassering av morkake... da er jeg 27 uker på vei :)

 

Jeg kommer nok ikke til å ta vaksinen.... har noen leger i familien som er litt skeptiske, så da smitter det over på meg : / men skulle jeg bli syk så kommer jeg sikkert til å angre..Vanskelig det her, spesielt når man hører om så mange dødsfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig - vanskelig dette med vaksinen. Begge svigerforeldrene mine er leger, og de synes jeg bør ta den.

 

Har vært mye dårlig dette svangerskapet, så føler jeg ikke bør dra på meg en omgang med influensa, så da heller jeg veldig mot vaksinen.

 

Kjenner flere gravide som allerede har tatt den, etter ulike anbefalinger.

 

Men, ikke lett uansett hvilket standpunkt man lander på, dette her!

 

 

God helg alle sammen:)

 

Blir koselig å hilse på dere den 13. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tok vaksinen for 2 uker siden.

har jo tre barn og en mann som trenger meg, så da får det bare gå som det går...

Krysser fingre og håper at alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også være med den 13 =) - men dere med barn under 6 mnd skal dere ta vaksine den dagen på frivillighetssentralen?? leste i OA at alle familier med barn under 6 mnd kan komme å få svineinfluensa vaksine den dagen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert du vil være med!!

 

Har ingen barn under 6 mnd, har en på 1 1/2 år, så vi må vel vente med å vaksinere han og pappaen til "alle" får vaksine!

 

Har sjekket kommunesiden og ser ikke noen nye oppdateringer ang vaksinen der.

 

Jeg tok vaksina på mandag hos fastlegen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt vaksinen, er 1,5 uke siden nå.

Var lenge i tvil, men etterhvert ble tvilen borte. Føler jeg har gjort det riktige!! Nå er jo barnet beskyttet også!

 

Ellers gleder jeg meg til fredag, blir koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er det for seint å melde seg på treff imårra? :)

Jeg er 19 år, bor i Vestre Toten og venter mitt første barn den 16. februar.

Er det bare å møte opp, eller må jeg skrive meg opp noe sted? :) Har ikke vært med på dette før... Har prøvd å ordne Gjøvik-treff på babyverden, men dårlig respons, gitt!

 

Håper å se dere imårra, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig! :D Er vel sikkert ikke så mange der så tidlig på dagen, bortsett fra drevne kafègjengere, regner jeg med ;) Ellers er jo gravide mager lette å oppdage :D *litt redd for å gå til feil bord, kjenner jeg* xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...