lille er født:) Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Tror jeg hadde det i går kveld, men er ikke det veldig tidlig? er andregangsgravid da, men likevel. syns det var litt skummelt jeg.
Mamma til*2 jenter* Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 JA... Det går faktisk an.. Er selv i 16.svangerskapsuke å har hatt hele natten med kynnere å litt småblødninger. Men jeg var på legen i dag å jeg har i tillegg urinveisinfeksjon.. Du kan jo teste deg for der hjelper ikke akkurat på.
2010 April-babyen Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Jepp, det går ann! Jeg var plaget forrige svangerskap med kynnere fra uke 13.. Nå er jeg uke 13+3 og har kjent det endel gang allerede.. Synes ikke de er plagsomme, da jeg ikke har blødninger, og så går de fort over! Men jeg vet en som ble sykemeldt tidlig i sv.skap da hun hadde plagsomme kynnere som JM sa ikke var bra.. Så ta kontakt om du syns de er plagsomme:)
Turtelduen Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det gjør nok det. Er i uke 18 nå, og jeg har det stadig og har hatt det noen uker nå... Enda jeg er sykmeldt så tar det på å ha mange andre små å ta hensyn til. Jeg tar det som et tegn på å roe enda mer ned på ettermiddagene rett og slett. For mye kynnere kan være tegn på stress...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå