skorpionfruen Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Bor man i kalde nord er det godt å ha noe som varmer. Bare synd de er så dyre men får spare og investere. En som går nedenfor rumpa sånn at man får varmen helt ned til lårene. Mmmm
Lene~mor til tre Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Ja de er fine men dyre, har lyst på det jeg å Jeg har duffel coat da, men den er bare halv lang.
heidetermeg Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Snille mammaen min ville spandere god og varm vinterjakke på meg, så jeg har bestilt meg en! Blir deilig å sprade rundt med dyne på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå