Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Neida, ikke lenge igjen nå.. Termin om to dager. Så får vi se når hun komme.. Også er det jo litt spennende å se om det er ei jente slik som dem sa på ul.. Skal til jordmor i mårra, så får vi høre hva hun sier for noe.
Lene~mor til tre Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Oi så spennende, da kan hun jo komme når som helst
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Jordmor ba meg smøre meg med tålmodighet. Den lille i magen komme når den er klar - hvis ikke blir jeg satt i gang.. Skal ringe føden på mandag, bestille time til overtid - hvis ikke noe ha skjedd før den tid.. Og jeg håpe jo virkelig at babyen komme før mandagen. Men det vil kun tiden vise..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Når jeg skulle ha min første var jeg hos jordmora 6 dager før termin. Da skrev hun meg opp på overtidskontroll og mulig igang setting 2 uker etter termin på sykehuset hvor jeg skulle føde. 2,5 døgn etterpå startet fødselen av seg selv. 1,5 døgn etter det ble han tatt med akutt k.snitt, men ble likevel født to dager før termin, til tross for hva jordmora sa.. Så krysser fingrene mine for at fødselen starter av seg selv innen rimelig kort tid. Alt er best når det går naturlig, men alt annet går jo også bra:) Lykke til de siste dager som høygravid:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, da var datoen her.. Men ingenting som skjer for å si det slik... Men men - får bare smøre meg med tålmodighet. Jeg ble satt i gang sist, så vet jo hva det vil si. Håper jo at kroppen kan starte denne fødselen av seg selv, men gjør det ikke det så må den få hjelp da. Mitt håp er at jeg skal slippe å gå inn i november mnd. Håper knøttet kommer nå i oktober..
blond Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg håper for deg at du slipper å bli satt igang. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå