Gå til innhold

Sinnsyke smerter i natt..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Har hatt så vonde tak i magen i natt at jeg dro til legen i dag. Jeg ble skikkelig redd for min egen helse i natt jeg altså.. det var skikkelig kraftige rieliknende smerter. Jeg måtte vekke mannen. Var faktisk inne på tanken om jeg måtte ringe 113. Det var dritvondt!!

 

Fastlegen ringe gyn på Ahus, som ville ta en ul i morgen..Har "time" kl.12.00. Det er sånn at man møter opp kl. 12, også må man bare vente på tur.. blir sånn kølappsystem nesten. Har vært med på det før. Måtte vente en god stund da.. Men det er jo ikke så nøye.. håper bare at vi får se liv jeg.. er 7+4 i morgen da..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Uff. Føler med deg! Jeg har vært igjennom det samme i helgen.

Har time til UL i morgen 16.30. Gruer meg skikkelig!

Litt av en påkjenning å være jente/kvinne...

 

Ønsker deg lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi ikke bra. Håper det går fint med deg da! Jeg har en god følelse for at alt kommer til å gå bra med deg! Håper det stemmer!!!

 

Men du er bedre nå? Det er virkelig ikke noe gøy å gå slik. Etter en blødning sist uke så har jeg nå fått time til UL, men det er ikke før om to (!) uker. Trøster meg med at jeg har økende symptomer. Kjenner du noe nå fortsatt eller har det avtatt?

 

Dere må ha masse lykke til i morgen begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var skikkelig kvalm i dag,men ikke så mye nå.. har ømme pupper og brystvorter og murring/menssmerter i livmoren. Har *bankibordet* ikke hatt flere sånn grusomme tak som i natt..

 

Det var lenge å vente på ul benelen! Jeg hadde ikke klart å vente så lenge..uff, dette er tøft..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til alle sammen.

Dere har nok alle små livlige nurk som gleder seg til å komme til verden om ca 8 mnd +/-. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dersom du fortsatt har en del symptomer så er vel det et godt tegn?! Får håpe det er noe så enkelt som at du er oppblåst i magen, det kan jo gjøre kjempe vondt innimellom! ;)

 

Ja det er ALT for lenge, men det var ikke mulig å komme til før. hun skulle ringe meg dersom det ble en avbestilling, da skulle jeg få komme til. Så det er bare å krysse fingrene. Men nå har jeg så mange symptomer at jeg tar det litt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...