Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 hvor vanlig er det? sønnen min på 6 sier ganske ofte fortiden at han har vondt i hodet....bekymret...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Mirene? Stress? Mobbing? Ujevnt med søvn?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Kan være en uvane han har lagt seg til? Dattra til en venninne av meg har vondt i en fot hele tiden fordi hun så en jente på barne-tv som hadde vondt i en fot
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 en 6 åring ar jo nettopp begynt på skolen... kanskje du kan sette det i sammenheng med at han nå har begynt å måtte se på læreren og tavla hele dagen? Tror jeg ville ha sjekket synet i første omgang. Deretter tingene som står i innlegget over :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Det kan være som de sier over her, og jeg synes du skal skjekke det opp. Det kan være en enkel forklaring, men samtidig finnes det litt uhyggelige ting som kan følge med mye hodepine. Du trenger ikke så angst, men ta å kontak lege og optiker for kontroll!
blond Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Bruker han lue? Noen barn får hodepine hvis de blir kalde på hodet. Kan også være at han drikker for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå