timea Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 hei har ventet 15 dager med første mann. Vet noen der ute om man kan ber sykehuset å startet fødselen snarest mulig? Har masse plager fra en tann som skal trekkes i tilleg . Takk for svaret.
maizi Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Hei hei! Tror det skal mye til før de setter i gang en fødsel dersom svangerskapet ellers er friskt. Men ut i fra det jeg leser her inne ser jeg at det litt forskjellig praksis fra sykehus til sykehus. Jeg har termin i morgen og har et stort barn (+44%) og det er helt uaktuelt at jeg blir satt i gang pga dette. Hadde dårlig morkake forrige sv.skap og tøff fødsel men de tar ikke hensyn til dette. Men hvis du har mye smerter fra tann så kan det jo kanskje være at de ikke syntes du skal gå masse på overtid. Hadde ringt jordmoren min og forklart hvordan jeg hadde det om jeg var deg, kanskje du kan få henvisning til sykehus eller om hun i det minste kan sjekke om du er moden etc.... lykke til!
timea Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 Har akkurat spist et paracet ........tannen min som skal ut men kan ikke røres før fødsel ! Tusen tusen takk for svaret ditt. Skal ringe å høre .veldig dumt at man må vente å vente ..........lykketil til deg også-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå