Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 treningsstudio for første gang. Gruer meg big time. Men noen som vet hva jeg skal trene for å få fortest stram mage? og overarmer?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Så gøy! :-) Jeg ska begynne på onsdag, og gleder meg noe vannvittig! Blir godt å få litt ekstra overskudd og energi! Er ikke så "inne" på disse greiene, men ville valgt å tro at situps er bra ;-) Jeg tok 100situps hver kveld før jeg ble gravid, og hadde flat og stram mage som bare det! For overarmene kan du jo eventuelt løfte vekter(lette vekter til og begynne med, regner med du ikke vil se ut som en bodybuilder)! Også bruker jo de som jobber der å være behjelpelige hvis du har spm osv :-) Lykke til, og kos deg! ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 oi, så gøy da!!! Skulle ønske jeg hadde gjort det samme.. Pilates stramer opp og boksing gjør underverker for armene.. Snakk med de som jobber der å hør om de kan guide deg litt.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Tusen takk damer! Så snille dere er Trenger den oppbackingen jeg kan få Litt ekkelt første gangen, men det blir helt sikkert bedre neste gang ....håper jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Skjønner godt at det er litt ekkelt første gangen ja! :-) Men det blir bedre! Også så deilig det er å se resultater! Gir ihvertfall meg et skikkelig kick ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå