Gå til innhold

Uff blir bare mer og mer sliten for hver dag som går. Andre som har det slik?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvor all energien er blitt av. Jeg har riktignok vært veldig dårlig, men det har liksom gitt seg for et par uker siden. Men kreftene kommer jo ikke tilbake. Orker knapt å gå opp en trapp:(

(er 13 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det litt på samme måte, er utrolig trøtt og sliten og i tilleggsliter jeg veldig med hodepine om dagen, går ikke en dag uten hodepine , noe dritt. håper den gir seg snart for å gå slik er ikke noe behagelig.. jeg er 17 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg sliter med det samme, men har også hypothyreose (lavt stoffskifte). Råder deg til å be legen om å sjekke stoffskiftet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har det akkurat på samme måten, men plages likedan som "cecilie stolt mamma" skriver. Har hodepine nesten hver dag, helt siden slutten av juli. Begynner å bli temmelig klar og lei. Hadde ett opphold i uke 13-15, men så begynte alt sammen igjen :-) Så jeg ble sykmeldt, kan ikke gå å selge sko sånn. Hodepine, kvalm med brekninger og svimmel. Bare så vidt man fungerer hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke blitt noe særlig bedre. Jeg er 18 uker på vei og venter på at energien, som skulle ha kommet for lengst, skal bølge over meg. Føler meg trøtt - må gjerne sove 9 timer i strekk for å ikke føle meg helt pyton resten av dagen. Ellers plager kvalmen meg enda. Luft i magen hjelper heller ikke på formen. Jeg misunner alle de gravide som går rundt og har det helt fint og som ikke skjønner hva "vi andre" klager over. Har vært sykmeldt lenge. Gruer meg til den går ut for da må jeg tilbake på jobb. Kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! 18uker. Har vært sjukmeldt i 10 uker nå. Det blir kjedelig og lange dager, men har heller ikke energi til noe. Mye kvalm, en heldagsjobb å få i seg litt mat og drikke uten at det kommer i retur:-S

Sover dårlig om natten og må ofte ha en liten powernap i løpet av dagen. Er tom og surrete i toppen, lever i min egen lille bobble;-)

 

Hvorfor må du tilbake i jobb Anonym??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mangebarnsmamma

Hei. Ikke hyggelig for dere andre, altså, men jeg ble så glad da jeg fant andre som har det som jeg. Er 18+3 og har SÅ LITE energi. Har hatt tre flotte, tette svangerskap før, men det begynner å bli noen år siden. Ble tatt på sengen av min manglende energi denne gangen. Kvalmen har også vært ganske ille, men er LITT bedre. Men jeg sover og sover. Er helt sykemeldt denne uken, men skal tilbake til 50% sykemelding fra mandag (hatt det i 6 uker) og gruer meg... Men sliter samtidig med at det er litt flaut å føle seg såpass redusert:( Noen som kjenner seg igjen? Noen som leste siste A-magasin, om unødvendige sykemeldinger i svangerskap? Ble så lei meg; hvem er den journalisten som skal definere hva som er nødvendig og unødvendig - det er jo vanskelig nok å definere selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at jeg har null enerig. Begynner på uke 19 nå, og er plaget med myyye kvalme. I det siste har jeg begynt å føle at jeg må besvime hele tiden når jeg står på jobb (jobber i cafè, så jeg står hele dagen)..er 50% sykemeldt da..men nå orker jeg ikke mer..hadde håpt på å jobbe lenge..men alt jeg tenker på er at jeg vil hjem å såve... kjenner at jeg er mer grinete nå og, og at humøret ikke er på topp. Skal på første ultralyd på tirsdag da, og håååper på at det skal gi meg et psykisk løft, slik at jeg virkelig kan begynne å nyte svangerskapet. Er første barnet vårt - og må innrømme at jeg aldri hadde trodd det skulle være så slitsomt som dette.. Føler litt som deg "mangebarnsmamma" at det er litt flaut å føle seg så redusert..alle spør hele tiden hvordan det går..og når jeg hele tiden må svare at det ikke går noe særlig bedre, og at jeg går rundt på jobb å klager på formen hele tiden..huff..får dårlig samvittighet for de rundt meg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...