Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Er det et navn? Høres ut som Tomsing, hihi!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Allsing på grensen? Litt sånn norskengelsk...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Merkelig... Tenker bare på to ting når jeg leser det jeg. All-sang og Hellsing.... Jeg ville ikke brukt dette til mitt barn, men det er min mening. Ikke la hva folk her inne avgjøre hva barnet ditt skal hete. Liker du det, så bruker du det :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Trykket litt for hardt på L, Skal bare være en L i Alsing. Er vel egentlig et etternavn, men er brukt som fornavn også.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 Oi, er det et navn? Hvis det er et etternavn, så passer det best som etternavn, og ikke som fornavn eller mellomnavn.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 Et fantastisk navn, i allefall om man er opptatt av å gi barna sine et realt, sosialt handicap fra første stund. Skal forresten vedde på at det er svært få som heter Allsing her i landet, hvilket synes å være et særdeles viktig kriterium for enkelte her inne. Mye bedre med et skjeldent navn som skaper mobbeofre, enn med et navn som kanskje flere hundre har!!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 Nei, likkte det IKKE!! Hørtes ikke ut som noe navn..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 Høres indisk ut. Det var skikkelig rart og knølete. Er som å si allsang bare feil.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 Må innrømme at jeg ble overrasket når jeg søkte på navnestatistikken og fant ut at det faktisk er 7 menn som har Alsing som første fornavn. Jeg har lest de andre svarene her og er enig med dem. Greier ikke å se på det som et navn og hadde nok blitt litt paff om noen hadde presentert seg som det for meg.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #13 Skrevet 19. oktober 2009 Syns også navnet var fryktelig rart, men har blitt vant med det nå etter vi fikk en kar i familien med det navnet. Det kommer foresten fra et danskt etternavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå