Ksenia & Anjem Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Som ungene liker også? Her går det stort sett i salami, gulost, brunost, prim, baconost, rekeost.Guud så kjedelig pålegg, er så lei..hehe Tar gjerne imot noe godt middagstips i dag også
Alba44 Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 kokt egg speilegg eggerøre fiskepudding eple med kanel fiskekake karbonade
attpåklatt1 Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Her er det banan på brødskiva som er topp! Servere også hvitost med frukt, drue el eple. Men ellers så er det mye det samme som dere og leverpostei! Dagens middagstips, hmmm... *Pannekake *Hamburger og chips *Fiskeboller i hvitsaus *Fiskekaker i brun saus med makaroni *Kjøttdeig og spagetti (Carbonara saus og hvitløksbaguetter) *Fiskegrateng (m/ Carbonara saus for å sprite det litt opp) *Pølse og mos Da ønsker jeg deg en fin dag!!
OsloMor Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Pålegg er kjedelig, men mine liker røkt kalkunfilet, go mager servelat, honning til kos om morgenene, egg, kylling og roastbeef.
Ksenia & Anjem Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2009 Tusen takk! Er hjemme med sykt barn i dag, så skal snart hente storbror som er i barnehagen. Virker som minsten er bedre nå så da håper jeg kan dra på jobb i morgen =) God dag til dere oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå