Gå til innhold

Hva ville dere gjort ang bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I bhg til gutten vår så er det nå nesten ingen barn igjen. Idag leverte jeg han litt senere enn normalt og det var kun han som kom til å være der i dag. Syns dette er veldig synd. Veldig ofte er de bare to barn...

Jeg vurderer faktisk å ta han ut av bhg og ha han hjemme istedet. Syns det er så synd for han. De som er der ellers er året yngre enn han. Det virker forsåvidt som han trives der, men jeg syns bare det er så rart at det er så få barn! Er familiebhg med plass til 8 (9) barn og før var det fullt, men så slutter det og begynner nye som igjen slutter....

Hva ville dere gjort da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke finne en ny bhg?

Skrevet

Jeg hadde søkt om overflytting til vanlig barnehage, slik at sønnen min hadde fått venner på sin egen alder og at han hadde sluppet å gå i en barnehage der det knapt er barn.

om jeg hadde hatt muligheten hadde jeg ville tatt han ut og holdt han hjemme, iallefall de dagene han er den eneste der.ikke noe stas å være alene med voksne...

Skrevet

Det som er tingen er at jeg er veldig fornøyd med bhg sånn generelt. Veldig bra ansatte og stabilt sånn sett. Og jeg er litt skeptisk i forhold til her vi bor, mange merkelige erfaringer av venner som har hatt barn i andre bhg. Og kommunal plass får vi ikke i år....

Vanskelig altså. Jeg har mulighet til å ta han ut fra nyttår da jeg kommer til å gå hjemme litt.. Så jeg lurer på om jeg skal det...

Skrevet

Har tatt en amnen bhg. Er viktig og være med andre barn,med tanke på språk og utvikling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...