Gå til innhold

Hvilken deodrant bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd med den?

Må bytte til en som tar vekk all svettelukt og det finner jeg ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker stop 24 .

Er veldig fornøyd med den .

Skrevet

Før brukte jeg Nøytral sin, men da jeg fant ut at det var flere uheldige stoffer i den byttet jeg til coop sin som har kommet godt ut i test.

Skrevet

Jeg er egentlig veldig fornøyd med alle sterilan sine. Nå sist kjøpte jeg den nye sterilan organic. Den lilla. Den synes jeg lukter veldig godt, og jeg har hvertfall ikke merket at det blir noe svettelukt enda... Det er jo veldig viktig at de deo skal fungere hele dagen, har jo ikke den med meg i veska heller :-)

Skrevet

Nivea pure silk minerals :) Den er kjempegod!

Skrevet

Jeg bruker biotherm :) Er godt fornøyd!

Skrevet

Bruker Sterilan sine og synes den fungere veldig godt. Er og plaget med svettelukt hvis jeg bruker "feil" deodorant. Kjøpte og Biotherm 24t sin en gang siden den kombest ut i test ang det å holde lukt borte. Fungerte godt til sitt formål den og, men likte ikke helt lukten. Lukta litt myggspray liksom. Dyr var den og.

Skrevet

Biotherm sin økologiske. Helt ny erfaring for meg.. den inneholder ikke "skumle" parabener, og lukter friskt av sitron.

Skrevet

Lancome sin, er den eneste som fungerer ordentlig!

Skrevet

Lancome sin deodorant er vel den eneste jeg har direkte negativ erfaring med...

Synes Sterilan er best. :)

Skrevet

Vichy deodorant her, synes den er super.

Skrevet

Takk for svar alle sammen..

Synes stop 24 lukter vondt jeg.. Eller kanskje det er at den ikke lukter noe som gjør det..

Har nå prøvd bioderm/biotherm sin en av dem, likte lukten men etter noen timer så lukter det som om jeg har hatt på deodranten utenpå gammel svette.. ughhh..

Da får jeg prøve sterilan da siden det var mange ( tre er mange sant?) som var fornøyd med den..

HI gammal svette å gymsko..

Skrevet

Bruker Sterilan til vanlig, men sist kjøpte jeg Palmolive Naturals (den grønne som er nesten uten lukt) og er veldig fornøyd med den. Tror jeg kommer til å fortsette med Palmolive:)

Skrevet

Jeg bruker Dove go fresh cucumber & green tea scent. Lukter friskt og herlig og varer hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...