Gå til innhold

Vurderer og få ett barn til med elskeren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da får jeg samme far til barna,å ikke mange og forholde seg til. Lyst på helsøsken. Og skal bare ha 1 barn til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes elskeren om denne planen?

Skrevet

Ehh okay?? Men altså gikk han med på å få nr en da? Har han dame fra før eller? Isåfall hva tenker nå hun om dette?

Skrevet

Synes det hørtes litt rart ut å planlegge et barn med en som er elskeren din, men det er nå bare meg da..

Det kommer jo veldig an på hvordan denne elskeren din er da. Hvordan er hans forhold til det barnet du allerede har med ham? Er han villig til å få et barn med deg? Vet du at han kommer til å stille opp?

Det viktigste er jo at han også vil ha et barn, at han stiller opp som en god farsfigur og at dere er flinke til å samarbeide.

Dette er jo noe du selv må finne ut av, og jeg hadde hvertfall tenkt utrolig nøye igjennom dette før jeg hadde gjort noe med det. Du kan også risikere at du får reaksjoner på folk rundt deg, at du planla å fa barn med en du ikke er sammen med.

Ønsker deg lykke til, uansett hva du velger :-)

Skrevet

Vet ikke,han sier han har lyst på en gutt,og spør meg ikke om prevensjon,så da går det vel greit. Har han vært redd,ha han spurt om prev,og evnt brukt kondom.

Skrevet

Fra et egoistisk ståsted så skjønner jeg deg godt.

Grøsser med tanken på å skulle ha barn med flere fedre. Vet at folk for det til å funke men synes det høres tungvindt ut med dele ferier på alle kanter, barna flyr hit og dit, dine/mine/felles barn.....huff for et hverdagslig puslespill hvor alle er tapere.

Skrevet

Du bør jo spørre ham rett ut om han kunne tenke seg det.

Jeg forstår godt at du gjerne vil ha barna med samme mann, men å ikke bruke kondom er ikke det samme som å samtykke til å bli far.

Skrevet

Men hva om du treffer en annen, drømmemannen, og ønsker barn med ham?

Skrevet

Trenger ikke få barn bare for at man treffer "drømmemannen" Trenger ikke unger med mange forskjellinge.

Jeg forstår deg godt HI og så lenge han ikke sier noe på det er det bare å prøve på.

Skrevet

Nei,vil bli ferdig med barn nå,og vil at han skal være far til alle mine.

Skrevet

Jeg kjenner han, har han vært redd har han spurt om prevensjon.:-)

Skrevet

ehh hvorfor er dere ikke sammen?? syns det hørtes helt teit ut å få barn med en elsker.. hallo? kanskje onga dine har mange halvsøsken rundt omkring...

Skrevet

Det har dem ikke.vi har 3 sammen,og jeg har altid ønska meg 4 barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...