Gå til innhold

Har noen hørt av Molait-[2sønner+2englebarn]???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikke sett henne på lenge.. Hun som pleier å skrive de fine innleggene.

 

Skulle bare se hvordan det går med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er samme Molait som jeg har i aprilklubben på SM, som har to gutter og har mistet tvillinger, så har hun det helt fint. :o) Hun har vært på UL i dag og fått sett en fin og sprellende baby. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Ja det er henne, var beskymret fordi hun sa at hun har mistet tvillinger i uke 14 og etter at hun hadde flyttet til 2. trimester så ble hun bare borte.

 

Det er godt å høre at hun har det bra. Hils henne masse fra oss i aprilklubben på BIM :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei:D

 

Koselig:)

 

Vært fast gjest på bim/dib i mange år. (siden 05). Kom meg inn så dnartmamma og fant ut at der slapp man "fjortiser av noen bedrevitere som mener man ikke skulle fått barn og egentlig burde dø selv og også får du vaffal ikke ha en egen mening" hehe. Nei ble bare så lei alt våset. Og var så stille her på terminklubben. Også "fant" jeg liksom ingen denne gangen.

 

Har det fint og er enorm. (føles vaffal slik) Kjenner liv og alt ser bra ut på ul.

 

Jeg kommer nok innom bim igjen mer fremover:) Vært så mye med jobb og familie og div, så etter snartmamma, en tur innom FB og mail så er det ikke mer tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...