lillebie på`n igjen Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 som jeg skrevet et innlegg om tidligere denne uka, ble jeg innlagt med premature rier, som stoppet av seg selv iløpet av natten. Var hjemme i hele går- og det startet på`n igjen i 13 tiden, kom hvert 4.30 - 7.00 minutt og varte ca 45-60 sekunder. var ikke vonde med ubehagelige- akkurat slik de begynte med da jeg ble lagt inn. Jeg tok tiden og var veldig obs - så gav det seg gradvis igjen rundt klokka 18:00 jeg er jo ganske sikker på at dette ikke er kynnere - da ctg påviste premature rier - og det var samme smerter/ubehageligeheter i går. sykehuset nevnte når jeg var innlagt, ingen ting annet enn at det var rier- som heldigvis ga seg før det ble noe åpning... er det noen som har opplevd det samme så tidlig? trodde maserier var noe som kom et par uker før fødsel? jeg er 34+0 i dag!
blomstersmå Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 hei! Vet ikke om det er maserier, men jeg også har perioder med rier, tror det er det, for de er vonde, men jeg har ikke sjekket om de har hatt innvirking enda.. men tenkte å ringe å snakke med jordmor i dag eller i morgen. Hadde rier,vonde men uregelmessige i over tre timer på lørdag. er 33+6 i dag. Hadde det samme for et par uker siden også,men da var de ikke så vonde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå