Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så no er jeg tre dager over. Tror proppen for i morrest.For d var masse gul blankt slim i innlegget. Har hadt endel småmurringer. Men ikke så vondt. Men d er sånn nedpress i underlivet.Må stoppe opp flere ganger for d kjennes ut som hun presser seg ut.Flere som har d slik? Kjennes ut som d stikker nedi. hehe.Er lei av å gå sånn nå.Skal til jm på onsdag så jeg håper hun sender meg på sykehuset. Kvalmen er her å.Lykke til til alle fødende:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også termin på fredagen. Har hatt endel mens smerter og kynnere og sånn skikkelig stikking nedi der av og til, ikke særlig behagelig. I går og i natt hadde jeg masse kynnere hele dagen, og lillegutten i magen var helt vill hele dagen. Får også veldig vondt i lysken av og til, veit han ligger med hodet festa langt ned så kan vel ha noe med det og gjøre. Var også innlagt på føden fra fredag til lørdag på grunn av tegn på svangerskapsforgiftning, men siden prøvene var fine ville de ikke sette meg i gang :/ Nå er jeg bare såå lei og håper virkelig han finner på at han vil ut av seg sjølv snart.

Lykke til hos jordmor på onsdagen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...