Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt når jeg la meg så fikk jeg vondt i korsryggen, murret og verket og var vanskelig å ligge, men det gav seg og alt ble helt rolig..

så, etter en halv times tid begynte det plutselig igjen.. Lå og snudde på meg for å finne en bedre stilling, men det ble bare værre og værre..

Og tilslutt måtte jeg stå opp, greide ikke å ligge eller sitte.

Var på en måte veldig sterke menssmerter og press helt nede i ryggen som så spredte seg oppover i ryggen og litt til magen.

Magen ble helt hard og babyen bevegde seg en del.

Det var seriøst vooondt.. tårene sprutet og jeg hang over sofaen, hehe.

Vekte gubben og sa at om det ikke gav seg, så måtte vi ringe føden.

Jeg har hatt mye smerter og murringer siste ukene, men dette var helt sykt.

Men etterhvert gav det seg litt.. murringene og presset var der i ennå en halv times tid, men det gjorde ikke så vondt, så etterhvert fikk jeg endelig lagt meg.

Noen som vet hva det kan være?

Har murringer i ryggen nå, men ikke vondt og ikke noe regelmessig.. så jeg tror vel ikke at det har noe med rier og gjøre.

selv om det føltes ut som jeg gikk gjennom en fødsel uten resultat i natt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ringer du ikke føden?de kan iallefall gi deg et svar du kan stole på...

Skrevet

Må vel få lov til å spørre om noen har opplevd det samme, sånn som alle andre gjør her inne?

Leste du gjennom skikkelig, så skjønte du vel at jeg hadde tenkt å ringe føden, men det gav seg.. og det er ikke vondt i dag..

Kommer det tilbake utover dagen eller i natt og er like vondt så ringer jeg selvsagt og får sjekket det.

Skrevet

Jeg har ikke opplevd noe slikt, men om jeg hadde hatt så sterke smerter som du beskriver, så hadde jeg ringt føden selv om det gav seg. Skjønner hvorfor du spør her, men som sagt så ville jeg stilt spørsmålet direkte til føden i en slik situasjon.

Skrevet

Ausj.... hørtes ikke noe særlig ut nei. Jeg har ikke hatt disse smertene enda...men hadde jeg fått de nå hadde jeg vert sikker på det var fødsel på gang jeg da..

Jeg syns og at det er greit å høre her inne, og lese om andre somhar lignende symptomer=) Siden jeg nå er i uke 37 ringer jeg føden viss noe liggnede skjer, kan jo godt være noe pågang da=)

Lykke til videre..

Skrevet

Takk for svar dere :)

Jeg har fortsatt ikke fått det tilbake og babyen sparker masse, derfor har jeg avventet.. men som jeg skrev, kommer det tilbake så skal jeg såklart ringe..

Det har ikke kommet noen andre tegn på fødsel heller.. verken slimproppen, vann eller blødninger .. og jeg har begynt å lure på om det rett og slett var litt for mye belastning på bekken og rygg i går når jeg ryddet litt.

Skal ikke mye til før man ligger rett ut etter noen gjøremål, som sprekkeferdig og med bekkenløsning :P

Skrevet

jeg tror du har rett i det siste du skrev....jeg kan få en del smertefulle kynnere nå på slutten(er 2 dager over termin) hvis jeg ikke tar hensyn. Må dusje hver kveld fordi jeg får vondt men det gir seg alltid.

Forresten trenger du ikke vente på hverken slimpropp, tenningsblødning eller vannet for å være i fødsel...hos meg gikk aldri no slimpropp og vannet gikk nesten samtidig som ungen ble født. tenningsblødning hadde jeg heller ikke sett noe til når nr 1 meldte sin ankomst.

Men jeg hadde eventuelt ringt JM og spurt..men som du sier: det ga seg og det er ikke sånn i dag. Så jeg tror du nok bare hadde noen heftige kynnere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...