Gå til innhold

Dere med morkake som ligger forran magen....


Selma'har født'

Anbefalte innlegg

Jeg er 25 uker på vei og har dette.

Så jeg lurer på hvordan dere har det med liv i magen om dagen.

Jeg kjenner lite og svakt,men daglig.

Flere med lite liv/svake bevegleser her?Vil bare ha svar fra dere som er i samme situasjon her,eller har vært i samme situasjon med tidligere svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gladjenta74

Godt å høre at du kjenner litt nå. Har foranliggende morkake jeg også. E i uke 22 og kjenner ikke så mye. Tror æ kjenne litt kiling på innsida og litt napping som æ tror e babyen, men kanskje æ bare innbille mæ det. Har vært litt bekymret men prøver å tenke positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I too am in week 22 and have the placenta between the baby and my belly. I feel the baby squirming around every few days. I've also felt kicking, but rarely. It's my 2nd pregnancy.

The little tickles you are feeling is surely the baby! Don't worry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har morkaken foran (i følge UL i uke 17), men syntes det er rart for jeg kjenner ofte sterke spark og bevegelser. har kjent bevegelse siden uke 17. Mannen min har også kjent spark i flere uker. Dette er min andre graviditet. Morkaken lå ikke foran i første svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har morkaka liggende foran denne gangen og har først de siste dagene kjent liv, og er nå i uke 22. Jeg har kjent enkeltspark tidligere, men bare enkeltbevegelser som fort bare kan ha vært luft.

 

Etter et passe stort inntak av ostekake kom det en serie spark her på lørdagskvelden. Kjenner det spesielt godt hvis jeg ligger på ryggen og holder hendene på magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare innom å sniker litt ... hører til i januar egentlig...=)

 

morkaken min lå foran på ul, så jeg kjente ikke så mye liv før i uke 22, fra og med uke 23 bygde det seg bare opp, sparkene til gutten min ble sterkere etterhvert som han vokste og han la seg på tvers av magen så sparkene og bevegelsene med armene kom ut på sidene og ikke rett i morkaken. du vil nok kjenne mer etterhvert som han sparker hardere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er i uke 24. Dette er mitt tredje sv.skap, alle gangene har morkaken ligget forann. Jeg kjenner første gang liv i ca.uke 21-22, men ikke daglig før nå. Kjenner sparkene veldig tydlig på toppen av livmora, i ribbeina og nedover i blæra. ikke forann. Jeg nyter dagene når det enda ikke er HELT fullt der inne, for da blir nesten sparken vonde. Ha en fin tid videre alle sammen, vi er jammen heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også foranliggende morkake..og begynte først å kjenne liv i uke 21.. Men, etter at det begynte kjenner jeg det godt hver dag :) Fantastisk følelse! Jeg kjenner det kun nedover..på blæra..ikke alltid like behagelig..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har også morkaken forran.... Og har det som deg LykkeLi, Kjenner masse liv!! Samboer kjente første spark i uke 18. :-) Så jeg er egentlig litt bekymret for hva som venter meg.... hehe, muligens en veldig liten aktiv krabat?!?!? :-)

 

Første graviditet hadde jeg ikke morkaken forran, kjente tidlig liv da også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette er tydeligvis ganske normalt. Puhhh..deilig å se.

Er snart i uke 25 og har aldri fått de helt tydelige sparkene..

Kjenner dunk og rykk og bølger men det varierer hver dag.

Kjener det mest på siden, og det er vel fordi morkaken ligger foran, vil jeg tro.Er førstegangs, så her er alt nytt.

Hørte babyen hos legen forige fredag, så alt er nok bra. Er bare glad jeg ihvertfall kjenner noe, hver dag.

Noen ganger kjennes det ut som at han ligger helt i front og magen ser skjev ut.Noen andre som har opplevd det?

Hjelper med appelsinjuice og avslapping:)

 

Når jeg er i ro, spesielt i helgene, så kjenner jeg mer.Når jeg stresser rundt på jobben, så er det helt stille, så sover han vel.

Vanskelig å ikke klare det samme tempoet på jobb som før, når jeg er vant til å være både høyt og lavt!

 

Vi kjener nok mer fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at det hjelper med appelsinjuice og avslapping om jeg ønsker å vekke han:) Ikke om magen er skjev..

:)Hørt at hjernen krymper når man er gravid, og det stemmer nok!

Er blitt både glemsk og surrete:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...