Siti Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Å herregud er det mulig. Våkne kl 01 og holde det gående til kl 05!! Ingenting er værre enn skriking midt på natta når en er trøtt ass!! Lurer på hvordan de små tenker! Så godt som det er og bare sove!! De skulle bare visst hvor heldige de er... Hehe.. Gjett om jeg skal legge meg tidlig i dag a!!!
auro Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Har det sånn for tida jeg å. Mini er 3 mnd. Håper det går over, hvis ikke blir jeg snart sprø.
Siti Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2009 Lille her er snart 8 mnd! På tide å slutte å tulle nå syns jeg!
skorpionfruen Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Ja rart det der, mini her kjemper imot til han stuper og til da er han så overtrøtt og jeg så sliten at jeg ikke vet hva jeg skal lengre. Han sover i vogna men jeg må ikke prøve å legge han i senga for da blir det KRIG! Jeg som tenker... om jeg bare fikk sove. Enig de vet ikke hvor heldig de er!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 01-05 - da hadde jeg blitt rimelig sprø også, spesielt om det er en "vane". Her holder jeg på å bli sprø i mangel på plutts dagsoving. Sov en superkort dupp frem til 10, deretter et kvarter eller mindre i bilen rundt 13, ergo burde han sovne som en stein rundt 14 (så han var søvnig i øynene også). Men hva skjer? Ligger rolig i vogna i ca 3 minutter før det er vræl. Triller liten tur siden det som regel gjør susen - enda mer vræl. Går inn, gir melk, skifter bleie, ser han er supertrøtt, legger i vogna og triller - VRÆL!!! Hva skal man gjøre? Kan jo ikke akkurat kjefte ham i søvn heller *sukk* Hadde dette vært på natta (jeg er rimelig bortskjemt med nattesøvn på begge ungene) hadde jeg sikkert kverka gubben (siden det er han ting går utover når ungene er vrange), hehe...
Lea Laus Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Husker ikke hvor jeg leste det, mulig det var klikk.no, men de sa at babyer som sover lite er mer intelligente enn andre babyer:)
Siti Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2009 Det er jo gudskjelov ikke såå ille hver natt!! Og jeg gleder meg som bare det til han sover natta gjennom! Dårlig med søvn på natta=dårlig søvn på dagen.. Og utrolig mye sutring og skriking!! *Klikk-klikk-klikk* Gjelder å konsentrere seg om å puste da ja!! Men men.. Det er vel bare en periode! Får en håpe!!!!
auro Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, satser på at det går over. Jeg skal ikke klage, det er først de siste ukene han har blitt trøblete. Før det var han en drøm om natta. Men nå våkner han til og med før jeg klarer å komme meg i seng. Legger seg litt før 22. I natt bråka han fra 1 til vi sto opp halv sju. Kun avbrutt av noen 5-minutters pauser innimellom. Han virrer fra side til side, armer og ben går som bare det, er ikke helt våken. Nesten som om han skulle ha mareriitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå