av og til anonym Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 det er jeg helt sikker på. flere som har gjort det?
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg gjorde det i ca. en og en halv dag etter jeg testet positivt. Gikk rundt og trodde jeg var kvalm, kjente på kvalmen og var i uggen form. Men jeg var ikke dårlig. Det var nok bare et utslag av at jeg trodde jeg kom til å bli det, som gravid, og når jeg tok meg litt sammen så gikk det over;)
av og til anonym Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 men siden jeg ikke er gravid så innbiller jeg meg det sikkert siden andre tror det hehe
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Hehe, det er godt mulig:)! En venninne av meg, som var gravid, fikk ALLE symptomene man kan få. Sto det i boka (hun hadde en sånn gravide-bok/hefte hun hadde fått av legen ) at i uke sånn og sånn kan du oppleve litt kvalme, hodepine osv. så kunne man banne på at hun fikk det. Hun var tekstbok-gravid, som vi sa, hehe;) Håper kvalmen går over snart. For det er ekkelt å være kvalm uansett årsak;)
av og til anonym Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2009 haha. sånn var jeg med førstemann også hehe.. jeg lar vær å teste meg. har også lovet samboeren å ikke være såååå gravid som jeg var sist hehe.. off så slitsomt å høre på så mye gnåling og blablabla hele tiden. neste gang jeg blir gravid så gidder jeg nok ikke lese noe sånn uke til uke. blir bare forvirring av det hehe. og jeg skal spise hva jeg vil
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Enig i dette. Jeg tror det er noe psykisk ved alle sykdommer. Hvis man går å tenker at man har hodepine f eks og sier til alle at man føler seg dårlig så blir man det. Men sånn som kreft, osv er kroppen som streiker først og så går det utover psyken. Dette tror jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå