Gå til innhold

3 uker igjen, ingen plager så langt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens, jeg har 3 uker igjen til termin har enda ikke hatt noen som helst plager. Jeg vil si jeg har vært helt utrolig heldig. Har ingen følelse på at jeg er gravid selvom magen min er der. Å magen er heller ikke i veien. Merker ikke no til noe.

Er jo som en drømm å gå gravid.

Fler som har vært heldige??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, føler meg veldig heldig:)

HAr ti dager igjen og føler meg kjempebra. Skal ikke påstå at jeg har gått 100% uten plager, men det har bare vært småtterier som aldri varer lenge i slengen.

Skrevet

Så bra:) Da vil jeg si vi er veldig heldige. Er så glad jeg har sluppet unna mye av disse dumme plagene folk har.

Skrevet

Så heldige. Jeg har vondter her og der, men har HELDIGVIS IKKE hatt bekymringer for om noe er galt eller miste det. Alt ser bra ut, og jeg skal nå holde ut. Ofrer gjerne litt for å få en velskapt liten prins. :)

Skrevet

Jeg har også tre uker igjen (og to dager), men har nok vært litt plaget med ryggen de siste ukene. Klarer ikke å sitte så lenge, da klemmer det til oppe på venstre side. Men generelt har det gått veldig bra, eller jeg har kanskje gitt såpass inntrykk av at det har gått bra at vennene våre til og med skålte for at de selv skulle få et så ukomplisert svangerskap som jeg har hatt da vi hadde innflytningsfest her i helga ;)

Skrevet

Var plaget med kvalme første trimester, men siden har det gått greit. Har hatt noen småplager, men ikke noe å rope høyt om. Har også tre uker igjen og har jobbet fullt frem til nå, men nå har jeg akkurat begynt permisjonen min! :-) Føler meg kjempeheldig, men er allikevel lei og håper småen kommer snart...

Skrevet

3 uker igjen her også,og har ikke hatt noen plager! Vi er fantrastisk heldige har jeg skjønt:):)

Skrevet

Med fare for å igge på med en frusterte høygravid, så må jeg signere denne. 4 uker til termin, og plages ikke med noen ting. Jeg var til og med å sykla meg en tur i dag. Turene med hunden blir litt kortere, og jeg blir fort andpusten, men det er ingenting å klage på!! Jeg trur ikke vi vet hvor heldige vi egentlig er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...