Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Liten utblåsning her... Mine to unger har begge bursdag denne måneden her, største har allerede hatt, og minsten har litt senere denne mnd. Faren og eks-svigermor bor i et helt annen del av landet, og far har ingen samvær da han ikke ønsker det. I går ringte eks-svigermor og spurte om jeg hadde skaffet henne bilde av barnebarna som jeg lovet jeg skulle sende henne (barnehagebilder som jeg selv ikke har fått enda). Ikke et ord om å gratulere størstemann med bursdag som var for en uke siden, og ikke sendte hun noe gave til ham... Hun er forresten alt annet enn fattig, og gir alltid gaver til barna min eks har fra første ekteskap. Synes det er hårreisende. Faren har heller verken ringt eller sendt gave til noen av barna. Greit at han er sur på meg og derfor bruker ingen samvær for å presse meg, men skjønner ikke hvordan han kan være så jævlig mot barna... Nevner også at han hadde stygg strid med mora til de to første, men gaver og gratulasjoner var alltid på plass der. GRRRRRRRRRR!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Så utrolig smålig av dem. At det går an!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå