Happilyeverafter<3 Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Mannen i huset fyller rundt år i år. Og han ønsker seg en spesiell pique-skjorte. Han har aldri sjekket prisen på den... Det har i midlertid jeg gjort nå! 850kr!! For en pique-skjorte?! Er ikke det fryktelig dyrt da?? Problemet er det at jeg vet at han hadde blitt kjempeglad om han hadde fått den, så jeg har innmari lyst, men den er jo så DYYYR:( Aldri i livet om jeg ville kjøpt den til vanlig. Men nå har han jo rund-dag, og det skjer jo ikke så ofte Ble skikkelig usikker nå
Stina <3 Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Hadde kjøpt den jeg 10 år til neste gang han vil fylle rundt år
Helverine Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Hmmmm jeg hadde ikke nølt et sekund med å kjøpe den... Det kunne jeg kjøpt til en helt vanlig bursdag også her i huset.....
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Om du kan ta deg råd, hadde jeg gjort det. Bedre å få noe han virkelig trenger og ønsker seg, enn noe han slenger i en skuff og ikke blir så glad for:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Hvis du har råd og ikke har en mann som hadde syns det var altfor ille om han visste hva den kosta, hadde jeg kjøpt den. Hos oss er det sånn at jeg godt kan bruke den summen enten det er rundt tall eller ikke, men om alt hadde gått til èn tskjorte hadde sikkert min gubbe blitt muggen for han er av typen som syns klær bør koste minst mulig, hehe :oD
ippemo får augustbaby Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Rund dag = finere gave enn andre år (og du må legge grunnlaget for din egen runde dag, hehe) Mannen min fyller rundt år om et par uker og siden det blir litt stusselig med vanlig gave (spill/dvd/slips ol) så får han denne gangen billetter til en konsert han ønsker å gå på og en langhelg i Paris med meg. Men neste år, så er det slips igjen, hehe :-)
Happilyeverafter<3 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2009 Tusen takk for svar alle sammen Da går jeg for den, hihi, han kommer til å bli så glad Det kan godt hende han synes at den er for dyr, men det er jo ikke en helt "vanlig" pique-skjorte som JEG vil at han skal ha heller da, han ønsker seg den virkelig!
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 Om du har pengene til det, så syns jeg absolutt ikke det var dyrt for en gave til rund dag. Jeg ga sambo fallskjermhopp når han ble 34, men så fikk han en jakke når han ble 35.. hehe. Det handler ikke om hva og hvor mye, men hvor mye DU har lyst å bruke på det, og hva du har råd til å legge i en gave
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 Om man har råd så er det fint å kunne spandere litt ekstra når noen har rundt dag. Generelt så synes jeg det er dyrt for en pique-skjorte, men jeg har ikke så mye peiling på hva herre-klær koster;) Har du råd så ville jeg har kjøpt den. For som du sier: Han hadde blitt kjempeglad om han fikk den:)
Happilyeverafter<3 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. oktober 2009 Nei det er ikke alt han skal få Jeg synes bare det er fryktelig dyrt med 850kr for en pique-skjorte! Han får playstation 3 og spill i tillegg
Happilyeverafter<3 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 19. oktober 2009 Hihi nå har jeg kjøpt den, og han kommer til å bli så glad!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå