mammantilde2vakreste<3 Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 med babyen i magen hvis man tar svineinfluensavaksinen? Har ikke fulgt med så mye, så er takknemmlig for svar.... Veier for å ta vaksinen pga 4 åringen min..
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 si det... det er vel derfor mange ikke vil ta den, ihvertfall derfor jeg ikke tar den... foor det vet ingen. den er ikke tilstrekkelig testet til å gi noen pekepinn på dette... en annen ting som er skummelt er at de som lager vaksinen har ført ansvaret for bivirkninger og senskader over på den norske stat på grunn av dårlig testing... eneste måte for at nordmenn skulle få den så tidlig. dvs... hvem vet?? jeg jobber i helsevesenet, har en treåring i barnehage og er 17 uker på vei... jeg vet hva som kan skje hvis jeg ikke tar den men siden jeg ikke vet hva som kan skje om jeg tar den så velger jeg å la være... håper du finner en løsning som passer for deg
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Det jeg har hørt er eventuelt misdannelser hos fosteret, som ADHD/ Celebral parece osv. Men dette vet de ingenting om men det var noe de antydet. Jeg skal ikke ta den selv om mange anbefaler det. Hvorfor bruker de andre vaksiner på gravide kvinner i USA hvis det ikke er noe fare for fosteret? De snakker veldig mye i mot seg selv her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå